Veel gestelde vragen

Bestelling

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen gaat volgens dit stappenplan:

  1. Plaats een artikel in je winkelwagen (alle getoonde prijzen zijn incl. BTW).
  2. Klik op ‘ga door naar afrekenen’, mocht je meerdere artikelen willen kopen, voeg deze dan eerst allemaal toe aan je winkelwagen voordat je op ‘ga door naar afrekenen’ klikt.
  3. Log in op jouw account, reken af zonder een account aan te maken of maak een account aan. Giga Living heeft jouw adresgegevens nodig om de bestelling af te kunnen leveren. Uiteraard gaan we hier strikt vertrouwelijk mee om.
  4. Kies een van de betaalmogelijkheden en reken je bestelling af.
  5. Controleer al je gegevens voor de zekerheid en klik op ‘plaats bestelling’.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Onder ‘Mijn Account’ - ‘Bestellingen’ vindt je de actuele status van je bestelling.

Levering

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelde artikelen in huis heb?

Als alles uit jouw bestelling op voorraad is, heb je je bestelling binnen 1-3 werkdagen in huis. Voor België geldt 3-5 werkdagen.

Niet alles uit mijn bestelling is op voorraad, moet ik wachten op mijn hele bestelling of krijg ik een deellevering?

Als je een bestelling plaatst met artikelen die momenteel niet op voorraad zijn, dan kunnen we je tegemoet komen in uitzonderlijke gevallen door alvast de artikelen die wél op voorraad zijn naar je te versturen op onze kosten. Dit geldt alleen voor bestellingen vanaf €150,-.

De bezorger is niet geweest, wat nu?

Als jouw pakje door PostNL bezorgd had moeten worden, maar ze zijn niet geweest, dan kun je via https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken je Track & Trace invullen en kun je zien wat de reden is dat PostNL niet heeft bezorgd. Wacht 5 werkdagen af. Heb je dan nog geen pakje ontvangen, neem contact met ons op.

Kon de bestelling niet bezorgd worden, omdat je onverwacht niet thuis was, dan doet de bezorger een kaartje in de bus. Daarop staat wanneer het pakje opnieuw aangeboden wordt. Of er staat bij welke buren het afgegeven is.

Retour

Ik wil mijn bestelling graag volledig retourneren, hoe kan ik dit het beste doen?

Op http://gigaliving.nl/retourneren vindt je hierover alle benodigde informatie.

Is retourneren gratis?

Nee, bij Giga Living retourneer je je bestelling op eigen kosten. Retourneren kan via jouw dichtstbijzijnde PostNL punt, bewaar de track & trace code goed tot je van ons een bevestiging hebt ontvangen. Kan jouw bestelling niet mee met gewone pakketpost en moet het door de bezorgservice opgehaald worden? Dan brengen wij hiervoor €40 in rekening.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Heb je je bestelling vooraf met iDEAL betaald en is er door het verwerken van de retour in onze administratie een tegoed ontstaan, dan storten wij dit zo snel mogelijk op je rekening. Dat betekent: binnen 5 werkdagen na verwerking van het retour.

Ruilen

Ik wil graag een artikel ruilen, hoe kan ik dit doen?

Vermeld duidelijk op het retourformulier welke artikelen je naar ons retourneert en welke artikelen je hiervoor in de plaats wil ontvangen. Gebruik hiervoor artikelnummers. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, verrekenen wij dit met het artikel wat je hier voor in de plaats wil ontvangen.