Betaalmogelijkheden

Welke betaalmogelijkheden heb ik als ik een bestelling plaats op Giga Living? Giga Living biedt je de mogelijkheid om je bestelling te betalen per:

  • Bankoverschrijving (let op: de bestelling kunnen wij pas verwerken, zodra de betaling door ons is ontvangen)
  • Aanbetaling 10% en restant bij levering (alleen bij koerierzendingen)
  • iDeal
  • Visa
  • Mastercard
  • Giga Living cadeaukaart

Is het online betalen bij Giga Living veilig?

Ja. Wij gaan uiterst zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Wanneer je een bestelling plaatst en jouw Giga Living account raadpleegt, bewaren wij deze gegevens op door firewalls beschermde servers. Gegevens worden verstuurd met een zogenaamd 'extended-gevalideerd SSL-certificaat'. Dit betekent dat op een elektronisch certificaat ook de (gecontroleerde en gevalideerde) bedrijfsnaam staat. Deze bedrijfsnaam zie je in de meeste webbrowsers in de adresbalk verschijnen, naast het adres van de site. Hierdoor weet je zeker dat de site ook echt van Giga Living is.

Aanbetaling 10%

Bij aankoop van meubels, grote en/of breekbare artikelen die niet met pakketpost (kunnen) verzonden worden, kan je ervoor kiezen om een aanbetaling van 10% te voldoen en het restant bij levering te betalen aan een van onze chauffeurs. Het restantbedrag kun je voldoen per pin of contant.

Hoe werkt iDeal?

Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank en SNS Regio Bank dan kun je gebruik maken van iDeal. Je plaatst je bestelling in je winkelmandje. Vervolgens kun je kiezen om te betalen met iDeal. Je wordt doorgeleid naar je eigen bankomgeving, waar je betaling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en doe een betaling. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Giga Living krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je bestelling. Betalingen via iDeal worden direct verwerkt. Als je iets terugstuurt en wij hebben de retourzending ontvangen, duurt het maximaal 14 werkdagen tot dit verwerkt is op je rekening.

Is je betaling na de bovengenoemde periode nog niet verwerkt of klopt er iets niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. We lossen het dan zo snel mogelijk voor je op.

Hoe werkt betalen met een creditcard?

Als je ervoor kiest om te betalen met visa- of creditcard, dan word je na het afronden van de bestelprocedure doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving. Tijdens het bestelproces dien je het creditcardnummer, vervaldatum en CVV-code in te vullen. Let er op dat je exact de naam overneemt zoals deze op de kaart vermeld staat. De betaling wordt vervolgens online geautoriseerd, zodat je direct weet of deze wordt goedgekeurd. Als de betaling is afgerond wordt je automatisch teruggebracht naar de website van Giga Living. Jouw creditcardgegevens worden niet bewaard of opgeslagen. Ze worden slechts gebruikt om de transactie te bewerkstelligen. Je winkelt bij Giga Living in een beveiligde omgeving; jouw gegevens worden via een speciale verbinding versleuteld en verzonden naar jouw creditcardmaatschappij. Deze keurt vervolgens jouw bestelling wel of niet goed.

Hoe werkt betalen met een Giga Living (e-)cadeaukaart.

Als je ervoor kiest om te betalen met een fysieke Giga Living cadeaukaart kun je telefonisch of per mail contact met ons opnemen, wij maken dan een speciale code voor je aan waarmee je de cadeaukaart kunt verzilveren. Last moment een e-giftcard gekocht/gekregen? Op de kaart staat een code, deze kun je invullen in het veld ‘kortingscode’, hiermee kun je je e-giftcard verzilveren.